klachten over Ragiro

Ragiro klachten worden verspreid op het internet en veel van deze zijn niet waar. Dat is erg jammer, want veel van onze klanten krijgen hierdoor een verkeerd beeld van ons bedrijf. Ragiro neemt namelijk klachten altijd zeer serieus en lossen deze het liefst zo snel mogelijk op, indien deze er zijn.

Wij weten als geen ander dat er veel bedrijven zijn die niets met de klachten doen. Echter zien wij klachten als ons dienstvoering en belangrijke punten om onze dienstverlening elke dag een beetje beter te maken.

Wat doen jullie precies met de klachten?

Intern doen wij altijd er alles aan om de klachten te verhelpen, maar hoe doen wij dit? Om dit te kunnen bereiken werken wij uitsluitend met de meest bekende merken en de meest betrouwbare Europese merken. Hierdoor kun je als klant altijd maximaal van je investering genieten en dat is waar Ragiro voor staat.

Deze merken die we gebruiken die volledig gecertificeerd zijn en altijd aan alle Europese richtlijnen voldoen. En om optimale service te bieden, biedt Ragiro naast de fabrieksgarantie ook nog vaak een aparte garantie uit. Nou als dat geen service is?!

Deel vandaag uw klachten met ons

Met het delen van uw Ragiro klachten en Ragiro ervaringen kunnen wij veel bereiken en het betekent veel voor onze organisatie. Hierdoor zijn wij elke dag bezig met het verbeteren van onze diensten en dat kan met uw hulp.

Wilt u graag vandaag nog uw klachten delen? Laat dan hieronder uw reactie achter en wij helpen u graag verder!